Uvažujete-li o založení nového profilu na Instagramu nebo jej už vlastníte, ale chcete ho začít brát vážně, je tento článek právě pro vás. V současnosti je Instagram absolutní jedničkou co se týče sociálních sítí. Jeho obsah je organický a vizuální, což přispívá k oblíbenosti u milionů lidí. Pokud nejste na Instagramu, jako byste ani neexistovali.
Na první pohled se tato platforma zdá jako výborný a jednoduchý způsob jak začít podnikat prostřednictvím product placementu, nenechte se ovšem mýlit. Je to těžká práce a je na plný úvazek. V následujících typech nenajdete ono kouzelné „koupení like a folowerů“ tento způsob je podle nás špatný a z dlouhodobého hlediska se může vymstít.
instagram sluneční brýle
Instagram má mnoho výhod, ovšem jednou obrovskou nezanedbatelnou nevýhodou je to, že je velmi přeplněný. Pokud ovšem budete dostatečně výjimeční a začnou vás oslovovat firmy, které budou chtít prostřednictvím vašeho účtu propagovat své produkty a vy tak vyděláte peníze.
Pár typů do začátku
Skvělá úvodní stránka bude první místo, které jiný uživatel uvidí, když si rozklikne vaši fotku nebo vide. Vaše Bio musí být skvělé, pokud nebude vypadat dobře, ublíží vám to. Poutavá profilová fotka, osobní web a jednoduchý, ale výstižný popis, který shrne o čem váš „Instáč“ je.
Vědět, kdo je vaše cílové publikum je nezbytné. Abyste mohli rozvíjet vaši komunitu sledujících, musíte si předem stanovit, koho vlastně chcete oslovovat. Tím budete snáze vymýšlet obsah vašich fotek a videí. Budete budovat svou značku přesně na tělo svým zákazníkům.
Komentáře na sítích
Používejte vaši „řeč a tón“ podle jakou chcete reprezentovat značku. Jste něžný fotograf svatebních fotografií, adrenalinový nadšenec, co sjíždí rozbouřené řeky nebo pohodový cestovatel, který se obejde jen s batohem na zádech. Integrita přístupu ke sledujícím vám poskytne loajalitu.
Vytvořte si i obsahový plán, který pro vás bude do budoucna strategií. Tento plán bude fungovat jako sloupy pro obsah, který budete publikovat. V obsahu buďte maximálně kreativní. Zaměřte se na několik příbuzných kategorií. Důležité ovšem je zůstat konzistentní, abyste své fanoušky nepletli.